duminică, 16 decembrie 2007

Vacanta mare Garcea la viceu

3 comentarii:

Unknown spunea...

Salutare. Detin un site de Stiri, momentan nu cu foarte multe vizite si doresc un parteneriat cu site-ul dv.

Astept un raspuns din partea dv.


Daca sunteti de acord.

nume: Ce mai e nou ?
Site: Www.24monden.net

Imi puteti da de stire ca ati adaugat site-ul la email: mondene.stiri@yahoo.com sau pe site si de indata ce voi primi confirmare ca ati adaugat link-ul pe site-ul dv am sa va adaug si eu.

Multumesc si sper sa colaboram.

George Alexandru Fotache spunea...

Salut ,
Doresc sa-ti fac o propunere de link exchange .
Iti adaug linkul pe site-urile jocuri-joculete.org pr 2 si jocuri-joculete.biz pr 2 ,iar pe site-ul tau ,adaugi linkul jocuri-masini.in cu titlul Jocuri cu masini si linkul jocuri-barbie.in cu titlul Jocuri barbie ?
Daca esti deacord ,te rog adauga linkurile mele la tine pe site ,apoi trimite-mi datele site-ului tau .
Iti multumesc ,
George

full of joy spunea...

cum iese un politai din wc??? tot politai :)))